ספקי מריחואנה רפואית בישראל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ספקי קנביס רפואי בישראלמריחואנה הינה סם המופק מצמח הקנביס. לסם זה יש תכונות המקנות רוגע ומפיגות כאב. באופן רגיל, המריחואנה שייכת לרשימת הסמים המסוכנים והשימוש בה מנוגד לחוק. אולם, לחולים במחלות כרוניות או במחלות קשות, אשר סובלים מכאבים חזקים ומתמשכים הפוגעים בתפקודם, או מתופעות קשות אחרות, מאפשר החוק, לאחר שמוצו כל הטיפולים הרפואיים הרגילים וללא הועיל, להשתמש במריחואנה לצרכים רפואיים.

הליך קבלת האישור לשימוש במריחואנה רפואית הוא הליך ממושך הכרוך בקבלת אישור רשמי ממשרד הבריאות. לאחר קבלת האישור נדרש החולה להתקשר עם ספק מריחואנה רפואית בעל אישור מטעם המדינה לעסוק בתחום זה.

ספקים בישראל של מריחואנה רפואית

טבע אדיר

unnamedאגרוקאן – טבע אדיר 2014 בע"מ הינו ספק של קנביס רפואי פועלת החל משנת 2010 ומחזיקה בחממת בוטיק בערבה.

הקנאביס הרפואי גדל עם חומרים אורגנים ומדושנים בטכניקה טבעית ללא שימוש בחומרי הדברה ומיועדים לשימוש רפואי בלבד. שיטת גידול זו מבטיחה קנאביס רפואי ואיכותי לרווחת המטופלים. זני הקבנאביס הינם טהורים ומתאימים למגוון פתרונות ומצבי חולי שונים.

טבע אדיר חורטת על דגלה מקצועיות ואמינות, נותנת ייעוץ אישי ואדיב ושומרת נאמנה של כל לקוחותיה.

IMC חקלאות

חברה ישראלית הפועלת בתחום של גידול ושיווק של קנאביס רפואי מאז שנת 2010. החברה מצוידת בכל האישורים והרשיונות מטעם המדינה לעסוק בתחום.

דרך החברה ניתן להשיג מבחר של סוגי וזני צמח הקנביס. כמו כן מספקת החברה שירות של שליחויות המביאות את המוצר עד לבית הלקוח. החברה מודעת לכך שחולים רבים אינם בעלי ניסיון בעישון. לחולים המתקשים לעשן, בין אם מכיוון שאינם רגילים לכך או בין אם הקושי נובע עקב המחלה, מספקת החברה את המריחואנה בצורות נוספות כגון: עוגיות המכילות מריחואנה וניתנות לאכילה, או חליטת צמחי מריחואנה לתה.

פרטי התקשרות:

מספר טלפון: 077-4442384

פקס: 077-7743069

אימייל: [email protected]

שאיפה לחיים – חכמה מימי קדם

חברה ישראלית לגידול ושיווק מריחואנה רפואית. החברה מתחייבת לאיכות המריחואנה שהיא מוכרת, ולפי פרסומי החברה בבדיקות מעבדה הנערכות באופן קבוע למריחואנה המיוצרת על ידם, החומר נמצא נקי, בטוח לשימוש, ללא שאריות עובש וחומרי הדברה.

גם חברה זו מספקת שירות שליחויות המביא את החומר עד לבית הלקוח, במיוחד לחולים אשר אינם מסוגלים לצאת מביתם. החברה מתחייבת לספק את המריחואנה לכל מקום ברחבי הארץ, גם בפריפריה.

Better

חברה ישראלית בעלת ותק של מעל 13 שנה בתחום גידול ושיווק קנאביס רפואי. החברה גם משתפת פעולה עם חוקרים באקדמיה החוקרים את הצמח ואת סגולותיו. החברה פיתחה 8 זנים שונים של מריחואנה רפואית העונים לטווח רחב של בעיות וסימפטומים. החברה חרתה על דגלה את השאיפה למכירת מריחואנה רפואית במחיר הנמוך ביותר.

החברה משתפת פעולה עם האוניברסיטה העברית סביב פיתוח של קנבינואידים סינתטיים אשר נמצאו יעילים יותר לסוגים מסוימים של מחלות. על מנת לצרוך מריחואנה מחברה זו יש להגיע לבית חולים אברבנאל בבת ים, שם מתבצעת החלוקה. החלוקה מתקיימת בימים ג' וה' בשעות 16:00-20:00 .

קנדוק

חברה הפועלת משנת 2009 . החברה בעלת רשיונות ממשרד הבריאות ומהמשטרה לעסוק ביצור ושיווק של מריחואנה רפואית. את המריחואנה מקבלים לקוחות החברה בנקודת חלוקה הנמצאת בבית חולים אברבנאל בבת – ים. בראש סדרי העדיפויות של החברה עומדת איכותו של החומר הנמכר לצרכן.

הצמח המיוצר על ידי החברה עומד בבדיקות מעבדה מחמירות. הקנאביס הנמכר על ידי החברה נקי מחומרי הדברה ומחומרים כימיים אחרים. החברה פיתחה זני קנביס ייחודיים כאשר כל זן מיועד לטיפול ולהקלה על בעיות ספציפיות.

תיקון עולם

חברה המספקת מריחואנה רפואית באזור המרכז והצפון. לחברה שתי נקודות חלוקה, נקודת חלוקה בת"א: רח' אבן גבירול 183. שעות חלוקה: ימים א’ – ה’ בין השעות 10:00-13:00, 14:00-17:00. צפון: בי"ח זיו בצפת, שעות חלוקה: ימים א’ – ה’ בין השעות 10:00-13:00, 14:00-17:00.

מידע על זני הקנאביס, מחירים ועוד ניתן לקבל באמצעי התקשורת הבאים:  אימייל:  [email protected]
טלפון , 1-700-55-00-41:המענה הטלפוני ניתן בשעות: .10:00-17:00 .

Canabliss – קנאביס רפואי ללא עישון

החברה עוסקת בהפקה ומכירה של מריחואנה רפואית באישור משרד הבריאות, החברה מתמחה בייצור מוצרים שלא דורשים עישון, כגון שמנים ועוגיות מריחואנה. החברה פועלת באישור משרד הבריאות והמוצרים עוברים בדיקות מקיפות במעבדת בית החולים הדסה עין כרם.

פרופ' ראובן אור מנהל את המערך הרפואי של החברה והיא פועלת בשיתוף פעולה עם בית החולים הדסה עין כרם. מרכז החלוקה של החברה נמצא בגבולות בית החולים.

ניתן ליצור קשר עם החברה בטלפון: 053-2832321, או במייל: [email protected]

 

מריחואנה רפואית ניתן לרכוש רק מספק בעל רשיון מטעם המדינה. מומלץ לערוך השוואה לגבי מחירים, איכות המוצר והשירות לפני שבוחרים ספק ולשקול החלפת ספק במידה והספק הנוכחי לא מרצה אתכם.

אולי יעניין אותך גם:

טרפנים בקנביס: מה הם טרפנים? ואילו סוגים קיימים בזני הקנאביס השונים?

עובש ושאריות הדברה בקנאביס שלכם? אושר גידול קנאביס רפואי מנותק מהקרקע

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן